Ångest, varför?

2010-05-15 / 10:29:17
Har nyss kommit upp ur sängen. Känner mig inte helt kry ännu. kvällen igår började hemma hos Isabelle där vi åt grillat och drack. Sedan tog vi oss till Elina och var där någon timme. Och tog sedan taxi in till olles. Hände väl inte så mycket till en början men vi efterfestade med Calle från idol . Och han är nog den enda kändisen man festat med och det första jag gör är att göra bort mig, haha, Han blev riktigt sur på mig. Jag måste ju vara BLOND ibland alltså! Men men, vad kan jag göra åt detta. Nu ska jag fortsätta ha ångest, varför vet jag inte. Är nog mest att jag gjorde bort mig. Kommer nog gå och känna mig dum nu i en vecka...

Åsikter!
Postat av: Isabell

Haha men carro ta det lugnt det är inte hela världen att han blev sur.. :P alla gör bort sig nån gång, tro mig jag har gjort det så många gånger jag kan minnas hahha x)

Kommenterat - 2010-05-15 / 13:26:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥