Att sakna är viktigt och bra

2010-05-21 / 15:48:21
Det är nog ganska vanligt att vara beroende av människor. Och försvinner dom i några dagar sakna man dom ju alldeles förfärligt mycket sen tänker man bara på det. Mattias kommer jag sakna och tänka på, men det är ju bara för att jag älskar honom så mycket. Klart det kommer kännas tomt i sängen och lite här och var. Halie kommer nog känna samma sak. Det blir ju så. Tycker det är skit bra att han åker iväg i helgen. Så får han lite tid med sina vänner och roa sig imorgon. Blir faktiskt lite avis. Han ska på vårmönstringen och åka runt i raggarbil. Det är ju hur kul som helst. Men sommaren har ju bara börjat jag hinner. Det var ju tänkt att vi skulle åka raggarbil och dra på Sollefteå crouising i helgen nu då han fyller 25 år. Men vi hittar ingen bil, synd. Skulle vilja inviga denna fina sommar i en fin bil att glida runt i. Men nåt ska vi göra. Det lär visa sig.

Btw, jag är ingen raggare. Allätare är min grej ..

Halie sover nu en liten lur innan mamma kommer hit. Stripsen ska vi göra uppe hos mig och sedan går vi ut på vår gård och börjar grilla. Nam nam ;)

Du är min och Halies hjälte. Utan dig skulle vi aldrig klara det så bra. Du betyder guld för oss !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥