Besök av moster

2010-05-01 / 23:57:52
Har nyss tittat på tv med moster Marie som åkte hem för cirka en halv timme sedan. Som vanligt glömde hon dvd filmerna som hon ska låna av mig. Så imorgon kommer hon hit igen och då ska vi bjuda henne på mat.

Såg nyss på en jätte bra film på 4an som nyss slutade, kommer tyvärr inte ihåg namnet. Jag brukar igentligen sova nu vid elva men Halie vakna nyss och är väldigt pigg. Så man får se då man hoppar i sängs. Ska se på en ny film nu som börjar på 4an.

Glömde bort att vi hade en scan här hemma så jag scanna nyss in lite kort :)

Hemma hos Isabelle och Jennifer då dom bodde i sund. Var kanske 13-14 år gammal här.

Är hos Isabelle och Jennifer här med fast i en annan lägenhet som dom bott i

Gick kanske i 8an eller 9an här

Jag och min mamma :)

Jag med hjälm inomhus. Slog mig hela tiden :p
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥