Brännboll dag 2

2010-05-11 / 20:09:26
Ojoj, nu är man slut på. Det blev brännboll idag igen. Helt slut var allihopa så nu kommer det bli en-två vilodagar minst för alla. Jag blir nog bara lugn imorgon. Men på torsdag så trippar jag till stan för att umgås med Robine. Bara det är fint väder så ;) nu så ska jag vila mig lite och äta en kvälls macka och ett äpple. Det är jag värd. Lägger in lite bilder också som min syster fotat!

Jag är på G, medans mamma helst vill slippa. Visst ser det så ut? :)

Lillebror Sebastian

Gubben min gör upp planen

Halie satt snällt i sin sulky i alla fall i en halvtimme

Min bror Kim

Mattias ser rädd ut för mig

Sötnosen min

Syrran och jag

Det var mycket sol ute som ni ser


Lite paus

Här kör vi för fullt

En nöjd Kiara innan vi gick hem ...
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥