Brännboll och sällskap

2010-05-10 / 22:30:51
Puuhh, nu har man spelat en massa brännboll. Vi blev ju 12 styckna. Och kul var det och träning för mig. Jag ska ju röra på mig varje dag. Vilket jag gör. Är lite stolt över mig själv. Och jag känner hur mycket bättre min mage mår. Hoppas att jag går ner kilon sakta men säkert nu. Har fortfarande inte vägt mig. Men det blir nog om 1 månad skulle jag tro. Om jag vågar. Eller den dagen någon skulle se om jag gått ner i vikt. Jag är ju bara i början än så länge. Imorgon ska vi också hålla till vid geneskolan och röra på oss. Jag och lillsyrran skrev nyss ner en massa. Hon for nyss hem. Bjöd henne på en kvällsmacka innan.

Nu så har Halie nyss somnat tog flera timmar, det måste vara tänder på G igen. Vilket humör hon har. Skönt att vi är två inatt/imorgon. Mattias går ju bara på adecco varannan dag. Det är lite mer planer imorgon med. Men det kan jag lika gärna tala om för er imorgon bitti. Nu så ska jag njuta av tystnad och sedan sova.


Här hade du och jag något på gång, vilka minnen och pirriga magar :)


Vår första pussbild och det var nyår !


Båtresan, längtar tillbaka!!


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥