Det blev inte lugna gatan idag ...

2010-05-12 / 15:12:25
Det blev då inte lugna gatan som planerat. Helle kom hit och vi var här en stund tills vi fick för oss att dra in på stan för att kolla kläder åt Helle till studenten. Men det fanns ju knappt något. Inget i Helles stil. Men det ordnar sig. Internet har ju allt som jag brukar säga. I dagens läge är det ju så.

Idag fick vi också schassit, ÄNTLIGEN. Har väntat jävlig länge. Nu är det påsatt. Mattias som fick göra det. Vad vi testat nu så drar den inte åt vänster. Men allt kan ju hända så vi får väl se. Är ändå besviken på dom. Kunde ju fått pengarna tillbaka istället, men men. Får väl vara nöjd nu och hoppas att den inte går sönder igen.. Vi fick ju kompisation som jag sa tidigare det var en pyjamas och ett par sockar.

Fick Helles fotobok idag med. Hon har ju fotat mig, Halie och Mattias enda sen jag blev gravid. Det var en projekt genom skolan. Och vi fick boken idag som hon jobbat på. Tack gumman, du har gjort ett bra jobb ;)
Men ska vila mig lite nu.

Gumman min igår  ....
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥