En lång dag

2010-05-19 / 23:20:51
Halie fick ju bada på balkongen idag.. Men vet ni vad som hände då? Jo våran granne har en liten tjej på typ 2 år skulle jag tippa. Hon kom igenom och över till vår balkong. Kände stressen då mamman kom som försökte tala till mig. Me hon kan inte svenska eller engelska. Tur jag hade min moster här som tog lilla tjejen och gick över med henne. Lill tjejen försökte igen, men lyckades inte. Men vem vet då hon kommer på besök nästa gång igen? Inte för att det gjorde så mycket, men sånt är så pinsamt för mig i alla fall. Särskilt om man inte kan tala med mamman.

Nu så ska jag bara kika runt en stund sedan kallar sängen. Imorgon ska vi på affärn klockan åtta.

Tittar på vad pappa gör, tror det var så ;)

Överlycklig liten tjej ... Detta leende gör mig själv lycklig.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥