En solig dag !!

2010-05-20 / 15:57:21
Ett stort grattis till Sofie och Lars till er söta son Liam som idag är två dagar gammal. Längtar tills jag får se honom . <3

Idag har varit en bra dag. Åtta imorse for vi på affärn och handlade in lite mat. Vi köpte oss även en glass. Efter det så gjorde jag en lunch här hemma "skink sallad" som vi tog ut till gården där vi satt oss och åt. Vi fick även sällskap av våra grannar P och J. Vi har vi nog suttit hela dagen lång ute tills nu. Så snart blir det middag.

Men nu är man lite små trött efter solen. Men det måste ändå röjas undan här hemma, hörs. !

Hon somnade en sväng inne på willys.

Det var en varn dag så Halie fick bada ute på gården .

Leker för fulla muggar .

Sötnosen då ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥