En tjurig flicka

2010-05-10 / 12:25:42
Såhär jobbig har aldrig Halie aldrig varit som hon vart hela natten tills nu. Hon vaknade först vid ett och somnade om sedan vakna hon igen halv två och somnade sedan om. Sedan vakna hon vid fyra och bråkade enda till halv sju och vaknade sedan åtta. Sen dess har hon varit grinig och gråtit och somnade för bara 5 minuter sedan. Tack mamma. Jag hade tvätt som skulle hängas upp, disk, städ osv. Så mamma var snäll och hjälpte till med bråkiga Halie och fick henne att somna. Så nu ska jag vila en stund och se hur länge hon tillåter mig det, ska passa på så hej!

Gumman för några veckor sedan !
Åsikter!
Postat av: mamma

det var så lite

Kommenterat - 2010-05-10 / 15:12:05
Postat av: Tanna

Kanske tänder på G.. :/

Kommenterat - 2010-05-10 / 18:14:36  | URL - http://tannanystrand.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥