Ett halv långt inlägg ;)

2010-05-13 / 23:50:43
Har inte hunnit eller orkat uppdaterat under kvällen. Så jag tänkte blogga lite nu innan jag ska gå och sova. Har haft min syster här Isabell. Sedan kom min bror hit med min kusin dom var här en stund och sedan for dom medans Isabell var kvar och såg på en film med oss. En jätte bra film. Som vanligt kommer jag inte på vad den heter.

Försöker titta på Bella&Tyra show, men det var ju helt lönlöst. Dom har ju haft Kissie som gäst så många tittade och det gjorde att man inte ens fick upp ett skit. DÅLIGT dom borde vetat att Kissie är så pass känd att det ska lagga. Men jaja. Får titta imorgon.  På tal om imorgon. Jag kanske ska tträffa några tjejer och grilla och dricka lite vin. Det låter ju så lockande. Och tror jag behöver det. Har varit slut på i en hel vecka nu. Känner att jag inte haft någon tillräckligt ro eller någon sömn. Så jag kanske behöver detta? Min sambo tycker jag ska det. Men han är alltid positiv. Medans jag typ "gråter" då han ska ut. Mja kanske inte gråter. Tror jag blir smått avis dom gångerna han ska ut. Beror nog på det. Men innerst inne vet han att jag bara menar väl. Hoppas jag. Annars får jag väl be honom springa och läsa min blogg. Haha.

men det värsta är, VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG? äger inget fint längre. Har ju gått runt med mamma kläder i cirka ett års tid nu. Har inte ens köpt hem ett snyggt partylinne :/ så jag står nog och slänger runt med mina kläder i typ 2-3 timmar imorgon. Därför måste jag börja ordna mig i tid isåfall. Men ja det är ju inte bestämt ännu. Men som ni kanske ser så är jag väldigt sugen på det... Ni får veta imorgon. Ska stoppa ner mig i våran sköna säng nu ..

Våran sötnos har hamnat i en jobbig period just nu. Hon vägrar att sova på speciell/vanliga tiden. Så numera dom senaste dagarna så har hon vaknat till och från mellan 18.00-23.00 efter det sover hon. Kvällarna blir som sagt jobbig, men det kommer ju inte vara så alltid. så man får tänka!.

 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥