Föräldrarträff, ni har väl inte glömt?

2010-05-25 / 21:47:34
Hoho, nu är jag hemma. Vi har hållt på med hemligheter idag. Så jag måste vara tyst om det. Sedan har man nyss diskat och Halie somnade för några timmar sedan :p Just nu så slöar jag en stund och ska snart skriva en liten matlista som ska inhandlad imorgon. Willys blir det.. Vilken affär tycker ni bäst om?

Ska dona på lite hemma nu. Skriver mer sen !
P.s har inte fotat på ett tag nu, sorry!


Så ni vet är den på fredag eller lördagen.
Sen om man vill vara där en hel helg, kan man absolut hitta på mer.
Därför ni måste anmäla er så vi kan planera in mer skoj.
Men föräldrarträffen är som ni vet på skansen "Stockholm". 30 eller 31 juli ..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥