Ge mig förslag!!!!

2010-05-21 / 19:19:11
Kom nyss in. Grillat satt fint i magen. Snart ska Halie sova. Så efter det kommer Jenna hit och det blir väl bara massa "tjej snack". Resten av kvällen med andra ord blir lugn.

Sitter och funderar på Mattias födelsedag. Behöver tips på presenter/present man kan ge??
Han fyller 25 år...

Åsikter!
Postat av: Lotta

Det beror på vilken prisklass du vill hamna i:

Du har skrivit tidigare att han gillar att baka, kanske en bakbok? behver inte kosta så mycket.. Kanske något presentkort på nå spa? Hamam säger dom är bra. Ni båda kanske kan gå? Ett fotoalbum på er, du, Halie, hunden och honom?! Det var det jag kom på för stunden! Hoppas att allt är bra med dig och din familj :)

Kommenterat - 2010-05-21 / 20:09:26  | URL - http://lottai.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥