GODNATT !!

2010-05-18 / 23:27:14
Nu tänker jag lägga mig för natten. Jag ska nämligen upp med Halie inatt. Vi ser väl om hon är snäll denna gång. Jag håller mina tummar.

Lägger in dagens bilder innan sängen kallar..

Halie fick ett rån med smör på

Mhm så gott

Kladd gillar jag ;D

Mamma/mormor kom på lunch ute i det fina vädret

Bror/morbror kom så fort han hörde att han skulle få lunch av oss ;)
HAHA

Busan var lite cool idag "min mammas hund, Kiaras syster".

Busan och min sambo

Kiara !
Åsikter!
Postat av: Johanna

Shit vad hon har blivit stor :) Hon är såå söt!

Kommenterat - 2010-05-19 / 02:20:34  | URL - http://jonanna.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥