Halie är tjurig!

2010-05-17 / 04:54:58
Om ni inte visste så raderar jag allt jag anser som onödiga/kränkande och knäppa kommentarer. Jag anser inte att det ska finnas på min blogg som är till för att skriva av mig och skriva om mina dagar och mitt liv helt enkelt. Så vill ni skriva något sånt så åker det lika fort bort igen.

Halie börja bli lite tjurig nu, kanske vill hon sova snart? den är ju nästan fem nu och jag är pigg nu. Så blir det om man hållt på med henne i flera timmar.
Åsikter!
Postat av: Veronica Mårtensson

förlåt om jag är nyfiken men vem är de som skriver sånt som du inte vill publicera? Är Angelica i farten igen?

Kommenterat - 2010-05-17 / 11:38:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥