Håll tummarna åt mig, okej?

2010-05-29 / 18:29:33
Så skönt att ha min gumma hemma igen, iofs så tog vi hem henne vid tolv. Men hela morgonen vakna jag av att det var så konstigt att ligga i sängen utan att gå upp. Så halv elva var jag tvungen att gå upp till mamma så jag fick se henne. Nu så myser Halie och pappa i soffan.. Hon ska sova om en timme och då ska jag tona mitt hår. Som ni borde sett har jag två fläckar på varsin sida av håret sen min misslyckade färgning/blekning förra året. Ni som följt mig via bdb vet vad jag menar. Så orkar inte rabbla upp det igen. Så nu ska jag försöka få bort det genom en toning som kicks sa skulle funka alldeles utmärkt på mig. Så nu får jag hålla tummarna på att hon har rätt och inte bara ville sälja en produkt. Men det blir efter Halie somnat. Mattias som får göra det på mig. Så svårt själv ju. Sa jag att vi varit på stan idag? det var vi och det vi köpte var: två nappar åt Halie, toning till mig, örhängen till mig och en mascara. Fick även en morsdags present av mig älskling och valde då ett sommar linne.. Men nu så ska jag kika runt lite samtidigt som jag städar runt här hemma !

Fotot togs igår på våran kväll "Mattias födelsedag" :)

 

Åsikter!
Postat av: veronica

Jag kan inte fara på föräldraträffen för jag ska jobba!! Tänkte bara säga de så du vet :(

Kommenterat - 2010-05-29 / 20:16:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥