Han blev överraskad :)

2010-05-27 / 19:01:56
kan nu avslöja ett. Mattias blev nyss uppvaktad av min familj på tårta och present. Han trodde vi skulle hämta en bänk där, men nej nej. Istället kom dom alla sjungandes med tårta och en present. En stor Elvis tavla fick han utav oss. Har har länge velat ha den. Och vi har inte känt att vi haft råd med den och lagt pengar på bättre. Men nu har han den. Och nöjd blev han så såg det ut i all fall. Mamma bakade tårtan och den var god. Halie fick även oj oj hon blev helt till sig. Skakade av lycka. Så glad har jag då aldrig sett henne.

Men gubben har inte fått min present ännu. Det kommer imorgon. Det är faktiskt då han fyller år. Så tills dess får jag hålla min mun tyst så han inte får veta något. Nu så ska vi börja gå hem så Halie får sova och sedan blir det bara lugnt och lägga sig i tid. Jag ska ju upp med Halie inatt och imorgon bitti.


Fotot snodd på google.
Men ungefär såhär såg den ju ut ;)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥