Hände inte så mycket, suck :/

2010-05-29 / 23:27:23
Hej igen.Tyvärr hände det inte så mycket med håret som jag nästan förstod. Det blev som lite små slingor. Men det var ju det bruna som jag ville få bort. Får fråga en frisör hur jag ska göra. Tänker i alla fall inte klippa av håret igen. NEVER EVER! Nu ska jag ha tillbaka mitt långa hår igen.

Såg nyss på "Alvin och gänget 2." Den var riktigt bra :) Mattias vill se på "Farsan". Men mina ögon håller på att slockna. Så det orkar jag inte. Det får bli den filmen imorgon för min del.

Säger nu godnatt !

Gjorde Halie lite närmare på fotot och skarpare färger :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥