Hej, nu är jag tillbaka.

2010-05-29 / 16:53:48
Igår hade jag och älskling en riktig mys kväll. Jag lät Halie vara hemma hos mormor. Som bor tre minuter bort. Sedan gjorde jag middag här hemma. Förätt: Oster på tandpetare och vi dippa med creme fresch. Middag: Grillspett, strips, sås och sallad. Efterrätt: kola glass. Till allt det så dela vi på vitt vin och två öl var. Jätte gott och mys. Han fick en sommar skjorta av mig i present. Vi pratade hela kvällen och såg film till halv tre imorse. Har aldrig någonsin haft en sån bra kväll. Och det var första gången som vi verkligen brytt oss om varandra. Tack till min mamma som var barnvakt åt Halie så vi fick denna kväll tillsammans. Och tack till min älskling som var helt underbar..

Nu är jag tillbaka igen så nu ska jag uppdatera mer. !!

Den där skjortan fick Mattias av mig. Fy så snygg han blev i den ;)

Oförglömlig kväll!
Synd att man inte fick med maten, efterrrät osv. Kom ju på det fita för sent.
Men det ni ser är osterna, creme freschen, vinet, öl, hans present åt vänster och lite ljus ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥