Hejdå älskling, ses på söndag!

2010-05-21 / 15:18:02
Idag gick jag till stan med Malin och Halie. En skönt promenad i denna underbara solvärme. Kollade min syn och fick linser idag. Hur skönt som helst att slippa brillor "me likes". Nyss for min älskling och Kiara till Umeå, buhu vad jag kommer sakna honom. Men det blir ju vad man gör det till. Så om 1-2 timmar blir det grillning med mamma, moster och hennes två små barn. Ska bli skönt i detta väder. Sedan ska jag och Halie bara sitta hemma och kanske glo på någon film.



Men men, ska ordna lite här hemma nu och packa det som behövs till grillningen !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥