Helgen är kommen .

2010-05-21 / 09:31:35
Nu har man ny duschat och Halie sitter bredvid mig. Om 1-2 timmar så ska vi gå till stan. Men först hämta upp Malin som ska gå med oss. Kommer ta sig en timme. Men har man sällskap går det alltid fortare. I stan ska jag kolla synen och beställa linser. ÄNTLIGEN! Sen inväntar vi tills Mattias och Malins mamma kommer så hämtar hon upp oss. Sedan drar min älskling, bror, Malin och Jonas till Umeåstad. Kommer bli tomt här över helgen. Men tur jag har en planerad helg som jag sa igår. Men nu har jag inte tid att sitta här mer. Ska ge Halie nåt att äta, äta själv, sminka mig och packa nödvändiga grejor. Tjoho!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥