Hittar inget rubriknamn!

2010-05-30 / 15:27:38
Hej, nu så sover Halie en lur och då passar jag på att blogga en skvätt. Det är morsdag och vi har mest städat och latat oss. Fy på oss, det är ju ändå en speciell dag. Vi ska i alla fall grilla utanför oss med min mamma, syskon och Malin. Om ett tag. Sedan blir det en romantisk komedi ikväll "Pretty women". Den som hela världen borde sett. Men bra är den. Eftersom att jag slutat äta massa SKIT så köper jag inte hem nåt heller. Vill Mattias ha så får han köpa hem det själv. Kanske kommer jag på nåt nyttigt som jag kan köpa hem. Men känns så onödigt. vi ser väl.

Nu så ska jag passa på att lata mig ett tag, tjohej!





















Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥