Im back again .

2010-05-23 / 19:15:00
Tog två dagars uppehåll med min blogg, men är tillbaka nu igen.

Idag kommer min älskling hem, som jag längtat efter honom. Många säger "det är bra att sakna" självklart håller med. Men bara det inte blir allt för ofta för min del i alla fall :) Är seg idag.. Kom nyss hem och har nu lagt Halie. Vi har varit hemma hos mamma. Men men nu blir det dator och tv <3

Två super trevliga människor stötte jag på i lördags ! :)
Åsikter!
Postat av: Alexandra

Om du läser min blogg så ställ gärna några frågor :D

Kommenterat - 2010-05-23 / 20:25:55  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥