Jag är så duktig :)

2010-05-06 / 19:40:00
Jag orkar inte ens sitta vid datorn idag. Men känner mig lite tvungen att blogga. Vet ni vad?

har jag gått idag med Halie i barnvagn. Först till stan och gick runt där i två-tre timmar det blev en lunchfralla och ett par sockar åt Halie. Träffade en gammal killkompis på stan som också fått barn. En kille på tre år. Kul var det att se honom i alla fall. Skulle fika med en vän, men ja det blev inte så. Men tur man har Halie då är man aldrig ensam. Sedan gick vi hem igen och stannade upp på konsum för att handla ost, mjölk, bröd, tougummi och frukt.. Sedan fick jag små springa upp för dom sista backarna för Halie var hungrig. Vi kom ju hem tillslut så hon fick sin mat. Och började sedan göra min och Mattias mat. Han kom hem efter fem. Nu så sover Halie för natten och jag orkar inte ens städa upp här hemma som jag brukar göra varje dag. Men jag ska nog tvinga mig till att göra det snart ändå. Sen ska jag sova. Ska ju upp med Halie inatt för att Mattias ska till adecco imorgon med. Sedan fyller min brorsa 20 år imorgon. Så det är lite planering. Vi hörs imorgon.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥