Jag uppskattar livet

2010-05-16 / 09:35:19
Godmorgon. Äntligen är man pigg igen och känner sig som en vanlig människa. Halie går runt i sin gåstol medans jag kikar runt på internet. Snart ska hon få gröt och jag ska ta mig en dusch. Idag är det söndag och ingenting är planerat. Typiskt södagar enligt mig. Vädret ute är monligt så det vart ingen sol heller. Så det blir en städar dag. Det behövs det också.

Ibland sitter jag och funderar på mitt liv och hur lycklig jag blivit dom senaste 6 månaderna. Att ett barn kan förändra så mycket. Göra en mer stabil och säker på livet. Hon gör mig så glad och det gör min sambo och hund med. Att ha en familj är guld värt och jag uppskattar varje sekund med er<3

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥