Känna på sig

2010-05-23 / 20:36:37
Fick nyss ett samtal av min älskling och han är påväg hem. ÄNTLIGEN!

Orkar inte ens städa idag. Så det får bara stökigt tills imorgon.

Ni som känner mig vet om att jag ibland kan få "sug i magen". Samma sug som man får då man typ åker berg och dalbanan. Den känslan tyder på att saker ska ske. Och inte bra saker. Varje gång har nåt hänt. Har nu haft den där känslan hela dagen och undrar vad det är som kommer hända. Hoppas det bara är en inbillning.

Åsikter!
Postat av: Veronica Mårtensson

jag bruka oxå känna på mej saker..speciellt om de handla om ss..man bli som orolig i magen!

Kommenterat - 2010-05-24 / 07:44:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥