Lite tankar och känslor bara ;)

2010-05-21 / 23:10:38
Sitter och degar på soffan nu, för en liten stund sedan så vaknade Halie och ville ha mat. Men hon somnade fort igen. Sitter och saknar sällskap av min kära älskling. Det märks att man blivit bortskämd med hans närvaro. Han har säkert fullt upp där han är nu. Vill inte störa heller :p ska i alla fall ringa och säga godnatt till honom om någon timme.

Det är sånna här tillfällen alla känslor kommer upp och förhållandet sätts på prov och saknad. Ni tänker nog såhär få "en helg, det är ju inte ens nån lång tid". Jo för mig är det så. Och hellre saknar jag honom än att vara tjejen som inte bryr sig. Det är viktiggt att sakna. Men usch avskyr den där jäkla saknaden. Två nätter borde gå fort. Jaja vad jag surrar om min älskling hela tiden. Slut pratat om det ikväll.

Tänker surfa någon timme till sen ska jag sova, så jag orkar med Halie inatt och imorgon! PUSS!


Detta foto togs då jag och Mattias hade något på G och vi hade klätt ut oss på fotot.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥