Lycklig med er

2010-05-18 / 10:29:24
Hej och hå. Kollar runt lite på internet och Halie har nys ätit frukost och springer nu runt i sin gåstol. Hennes favorit sak om man säger så. Det är skinande sol idag med. Så vi ska ta ut filten och mysa idag igen. Matte ska ta med sig lite kaffe ut också.

Idag fick jag världens lyckorus igenom kroppen. Jag kanske inte har jobb, gått ut skolan, rest utomlands eller åkt flyg. Men jag har en familj, en familj som älskar mig. Det finns inget annat som skulle kunna göra mig lyckligare än dom. Att dom nu finns i mitt liv gör det helt underbart.
Jag gör precis allt för dom.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥