Mamma bloggar.

2010-05-09 / 17:30:44
Goa vänner ifrån bilddagboken. Där vi alla funnit varandra och blivit som ett gäng tillsammans. Där har vi kunnat prata ut och få höra andras åsikter och hjälpmedel. Jag vill bara tacka dom alla som tar sig tid att läsa mina bilddagboks inlägg och även följer min blogg. Känner att det är viktigt att ni finns och ger mig feedback i det jag gör.

Jag hoppas verkligen att många av er kommer på föräldrarträffen i slutet av juli.. Ni som nu läser detta och har barn ta nu åt er av det ni nyss läst. Ni är bara så jävla bra i mina ögon !!

Visar nu mina topp 5 på bilddagboken!
Ni får deras bloggar eftersom att vissa har så att man inte kan kolla (om man inte är vän osv.) Men bloggarna ska vara helt öppna för alla :)


Jätte snäll tjej. Hennes kommentarer på min bdb är både hjälpsamma och fina. Hon har en dotter som heter Nova. En tjej som vet vad hon vill och tar sin familj först av allt.. Hennes blogg: Tryck här!


Pratar mycket med henne hon har en dotter som heter Amanda. Vi annordnar dessutom en föröldrarträff tillsammans. Hon är speciell på alla vis och det är det som jag gillar med henne. Öppen och ärlig. Hennes blogg (men nu bloggar hon inte längre, men det finns mycket att läsa): Klicka här!

Vilken fin familj dom är. Hon har två barn och båda är pojkar. Hon är en av dom som jag måste följa på bdb. Alltid något intressant som hon skriver om. Hennes blogg: Klicka här!

Hon har en jätte söt son. Och är en jätte trevlig tjej. Vi kommenterar varandras bdb's inlägg.
Och alltid är det nåt hon kan komma med :)

Störtskön tjej. Hon skriver ut sin ilska (vilket är bra) och berättar precis allt vad hon tycker och känner. Men är även förstående. Hon har en fin son. :) Hennes blogg: Klicka här!



Menar inte att favorisera nu. Utan bara allmänt om vilka som jag följt länge. Dom här har jag följt längst och dom kommentarer och dom läser. Finns fler som jag absolut gillar mycket och vill följa så länge jag kan. Men jag skrev ju om er ALLA där uppe :)

Psst - Fia, er har jag träffat redan <3
Åsikter!
Postat av: Caroline - mamma till Theodore

ååh va roligt att vara bland topp 5 :D:D

Kommenterat - 2010-05-09 / 17:38:58  | URL - http://livetsomunggravid.blogg.se/
Postat av: emelie

Nu blev jag jätteglad:D TAACK:D:D Halie är också fin eller SUPERFIN är hon:DD

Kommenterat - 2010-05-09 / 17:51:34  | URL - http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Postat av: Fia

Haha kände mig lite utanför tills jag såg sista meningen! Hehe

Kommenterat - 2010-05-09 / 18:41:03  | URL - http://mintzie.blogg.se/
Postat av: Alexandra Engström =)

åh tack så mycket gumman.. Det fick mig och le till när jag såg att jag va en av dem "topp 5". <3

Kommenterat - 2010-05-09 / 20:22:55  | URL - http://nitonochgravid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥