Min första morsdag :)

2010-05-30 / 08:52:04
Hur firar ni eran morsdag? Vi firar väl inte den något speciellt. Eftersom att vi firade Mattias födelsedag i fredags och det mesta av pengarna gick åt då. Så vi ska väl bara göra oss en god middag. Fick ju min morsdags present igår som gjorde mig nöjd och glad :)

Jag och Mattias bytte nyss med varandra, så nu är jag vaken med Halie. Hon springer runt här hemma. Mer och mer dag för dag. Stor blir hon. Man hinner ju inte ens med ibland.

Förmodar att alla andra mammor ska fira sin morsdag idag, vad ska ni göra?



Grattis på morsdagen till mig och min mamma!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥