Nä, nu j*klar !!!!

2010-05-06 / 09:08:28
Nu är jag less på att sitta hemma och bli fetare och fetare. Dags att ta itu med det då vädret är fint ute och det är varmt. Tänker prova annat sätt nu. Ska röra på mig varje dag och börja med fibrer och äta lite nyttigare. Och köpa in frukt igen. Så ser vi hur det går.

Idag börjar jag med att gå till stan med min sambo, Kiara och Halie och orkar vi så går vi hem också. Heja mig, vill ha på mig mina jeans igen ! Tänker inte väga mig nu för då mår man bara dåligt. Att väga sig är inte alltid bra. Så fort jag känner mig lite nöjd så väger jag mig. Lär ju ta sin tid. Men har jag lyckas sluta röka ska jag väl lyckas gå ner i vikt också, eller hur? ni får tro på mig helt enkelt :)


Där tänker jag inte hamna!!!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥