Norska hollywoodfruar ;)

2010-05-24 / 20:57:40
Försökte nyss komma på något som är gott och nyttigt. Men gud så svårt det var. Särskilt då Mattias ville ha allt som är riktigt dåligt som chips osv. Men då kom vi på banan och sen smälter man choklad. Då är ju bara chokladen onyttig och tar man inte så stor mängd så är det inte lika dåligt som om vi skulle dela på en chips påse. Så älsklingen for nyss på affärn för att handla det och en mjölk. Jag stannade för Halie sover ju och snart börjar ju "Norska hollywoodfruar". Det kan man ju inte missa. "svenska" kommer nog vara den bästa. Men men.

Undra vem som blir min favorit. I svenska var det självklart "Maria" ..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥