Nu blir det andra bullar här hemma ..

2010-05-17 / 22:14:21
Tycker den diet som jag har nu är trög och tråkig. Ska köra på med mer tempo nu. På torsdag ska jag inhandla bättre mat. Ska börja skippa makaroner, potatis osv nu. Mitt schema kommer ungefär se ut så här:

Frukost 9.00-10.00 - Havregrynsgröt, en fiberrik macka och kanske ett ägg och mjölk..
Lunch 13.00-14.00- Sallad med bara grönsaker, ost, skinka osv. Med vatten till.
Middag 16.30-17.00 - Fiber mackaroner och kyckling med varma grönsaker och ett glas mjölk.
Kvälls fika 21.00-22.00 - (många blir ju hungrig på kvällen) en frukt blir det, inget mer. Då får man gå och lägga sig så man slipper känna hungern.


Denna fina och bra lista kommer börja på torsdag.
Tidigare har den funkat, jag hoppas detta går nu med.
Jag får tro på mig själv.
Självklart så går jag mina promenader också!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥