Ny dag med besök

2010-05-05 / 10:38:48
Godmorgon. Fast jag klev ju upp kvart i sju med Halie. Och nu sover hon. Och då passade jag på att städa. Får snart besök av en gammal klasskompis. Lelle, vi umgicks jätte mycket då jag var yngre. Vi gick ju i samma klass. Ska bli jätte kul att hon kommer och hälsar på. Om någon timme är hon här så nu ska jag bara njuta lite av tystnad och kolla runt på internet.


Åsikter!
Postat av: Emma

Jag håller nog koll på Eddie går inte släppa en 8- månaders direkt men det babygymmet kan jag bara glömma han skulle aldrig sitta i det nu....

Kommenterat - 2010-05-05 / 13:30:40  | URL - http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Veronica Mårtensson

Ha han fått jobb där?

Kommenterat - 2010-05-05 / 14:04:36
Postat av: jessica

hej hej jätte fin blogg du har och jätte fin liten tjej du har hur gammal e hon?

mvh jessica

Kommenterat - 2010-05-05 / 14:33:59  | URL - http://jezzicaandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥