Oväntat besök

2010-05-05 / 20:51:38
Sandra och Angelina kom strax efter att Linnéa varit här. Åh vad stor Angelina har blivit. Hon är ett år äldre än Halie. Så hon var pigg och allert och sprang runt här. Mattias gitarr var hon helt inne i. Men kul att dom kom. Det kommer bli fler gånger.

Nu så nattar Mattias Halie. Jag har haft fullt hus med henne hela dagen. Så jag är lite trött nu. Ska ta det lugnt nu resterande av kvällen.





Visst är Angelina söt?

En bra dag med mycket besök, men nu så ska jag slöa framför "andra avenyn".
Vad jag har hört ska det vara det sista?
Vi ser väl, hoppas inte!!!!

Åsikter!
Postat av: Elin

Hur gammal är Sandra och hur gammal är Angelina? :)

Kommenterat - 2010-05-05 / 21:40:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥