Planerad helg :)

2010-05-20 / 20:15:22
Hej, jag är trött efter dagens varma sol. Så nu blir det bara en film med älsklingen min. Han drar ju till Umeå imorgon. Han ska träffa sin mamma och vänner dom ska även på vårmönstringen. Då min älskling roar sig där tills på söndag så ska jag grilla på fredag med min mamma och moster. Och på lördag ska jag gå på stan med Isabelle och Elina. Hoppas vädret är fint. Isåfall sätter vi oss och solar lite med. Emma ska jag också kanske umgås med denna dag. Ska planera lite mer med henne om tid osv. Sedan på söndag kommer kanske en tjej som heter Tina. Men helgen är i alla fall bokad. Skönt då slipper man sitta hemma bara. Älskar att ha saker att göra. Kommer vara helt slut efter denna helg vill jag lova.

Men ska inte surra mer nu, ska se film nu för Halie har somnat.

Ett gammalt foto som mormor fotat!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥