Promenad till hemköp

2010-05-08 / 11:14:26
Kry jag känner mig idag. Sambon är helt slut sen igår kväll så han sover. Jag gick över till "mamis house" och tog med mig Malin på en promenad ner till hemköp. Köpte lite middag. Tänkte göra kyckling gryta med wook och ris. Och ikväll ska vi lyxa med att dippa morötter och gurka med ranch dip.


Jag, Halie och Malin åt nyss frukost mackor för oss. Förutom Halie som åt gröt. Nu så ska vi ta det lugnt och glo på någon bra film.

Bilder på min bror som jag sminkade och klädde vackert kommer in ikväll. Håll utkik :)
Åsikter!
Postat av: Jessica

Hej hej hur står de till med dig idag då hoppas inte att de gjorde något att jag kikade in hur är de med din lilla prinsessa då mvh jessica

Kommenterat - 2010-05-08 / 17:46:26  | URL - http://jezzicaandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥