Resan är betald nu :)

2010-05-30 / 12:13:31
.....Det blev buss !!
För att tåg blev alldeles för dyrt och tog vi dom billigaste allternativen så skulle vi få byta till buss 1-2 gånger. Vilket känns alldeles för bängligt då man har Halie med sig och alla hennes grejjer. Så det fick bli buss. Tur är att hon får en egen plats där gratis. Så vi drar med oss en ligg del och täcke så ska vi fixa så hon ändå kan sova sina lurer där på bussen. Resan tar lite mer än 6 timmar. Så det kommer nog gå bra. Vi åker ändå från morgon till dag. Dagen innan midsommar åker vi och kommer hem på tisdagen. Det blir Halies första långa resa. Och hon ska få träffa sin moster och morbror för första gången. Hennes moster är ju bara ett år äldre än henne. Så om något år kan dom ju leka med varandra.

Nu så ska jag kolla ut någon lunch och hänga upp lite tvätt som nyss blev klar.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥