Sol och värme bjöds på denna dag

2010-05-11 / 15:39:51
Kom nyss ifrån moster och vi har dessutom stort städa. Halie sover än. Hon somnade vi tolv. Och klockan är halv fyra snart. Men inte så konstigt då hon bråkat i två dygn och hållt sig vaken. Det är nu allt kommer tillbaka. Jennifer borde komma när som helst. Kul, inte ofta man har henne på besök.

Ikväll blir det full fart igen. Vilka aktiviteter vi ska göra vet jag inte nu. Men jag och syrran har planerat in några.
Lägger in lite bilder under morgonkvisten hemma hos moster.

Kiara och en liten bit av moster

Idag var det kanon väder, vi satt ute och solade oss lite.

Min kusin Zackarias leker ute

Kiara njuter i skuggan och tittar på allt som rör sig

Zackarias var på lek humör :)

Mattias står i solen .
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥