Sova, sova inte?

2010-05-26 / 07:46:05
Nu har solen gömt sig i tre-fyra dagar. Saknar den, vill ut och sola och ta på Halies nya sol hatt och sol brillor, även mina nya. Men den dyker väl upp snart igen får man ju hoppas. Försöker sova ner Halie en stund nu så jag kan duscha. Hon ligger och gnymter lite. Får se om hon är trött nog att vilja sova, annars får jag vänta med att duscha till Mattias kliver upp klockan åtta. Brukar annars ta med henne in. Men vill duscha ensam idag! "raka benen osv" :)

Nu slutade speldosan att låta, ska gå in och skruva igång den igen. Sådär ja. Nu är det bara att vänta och se hur hon vill ha det helt enkelt.


Hm, hon ville inte sova. Får vänta med duschningen en kvart .
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥