Té och scones

2010-05-02 / 20:26:25
Vem tackar nej till det en söndags kväll? det ska vi i alla fall äta nu snart. Och bagarn i huset är min sambo. Han är den enda som bakar bröd medans jag är det som bakar god saker som chokladbollar osv. Men är så nöjd över att ha en karl som verkligen kan och gillar att baka. Stort + på det. Marie kommer snart igen hon åkte snabbt hem och skulle fixa en grej. Och dessutom tar hon med sig skräckfilm. Så man ska få krypa ihop bredvid älskling.



Det var ju inte alls längesedan det här fotot togs och sen ni vad liten hon är här mot för nu ..

Gumman min hemma hos mormor

Titta vilken söt mössa Halie fått av sin morbror Basse.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥