Torsdagens planer

2010-05-06 / 07:52:47
Har nyss klivit upp med min tofia som är jätte pigg. Hon kör runt i sin gåstol samtidigt som hon pratar och låter. Söt hon är. Blir alltid så glad av att höra henne..

Vad händer för oss idag?
Egentligen så skullle jag träffa Jennifer men vi har inte pratat än så vi ser väl. Kanske ringer jag henne och ber hon komma till stan om jag orkar fara in :p Mattias ska i alla fall på studiebesök med adecco idag. Dom ska till husum fabriken. Det är vad dagen har att erbjuda hittills. Ska mata och byta på min sötnos nu.

Min gullunge igår. På  bus humör !
Åsikter!
Postat av: jessica

hej hej tusen tack=) min är 9 månader den 16 maj;) ska följa din blogg=) mvh jessica

Kommenterat - 2010-05-06 / 09:06:02  | URL - http://jezzicaandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥