Underbart väder

2010-05-19 / 13:20:26
Kom nyss in ifrån den varma solen ute. Man blir fan lat av den. Men nog kämpa man på att gå ändå. Halie somnade i sin vagn. Så jag styrde in den i hennes sovrum. Då hon vaknar tänker jag ta fram hennes badbalja och fylla den med vatten sen ska hon få bada på balkongen. Det kommer hon nog gilla.

Mattias slutar tre idag och min moster kommer efter det med. Hon ska komma hit och bjuda på mat. Sedan blir det väl en film på kvällen förmodar jag.  Myspys !

Halie innan vi gick ut. Hon fick på sig en söt rosa klänning med rosa blöj trosor till.


Vi satt oss i skuggan!




























En timme satt vi ute ..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥