Ute i solen =)

2010-05-31 / 17:06:34
Hej och hå. Har haft lite smått fullt upp. Gick ut en sväng i fin vädret och vi la oss ute på en filt. Och då fick vi lite besök av Halies gudmor Jennifer en stund. Sedan gick vi in för att äta och städa. Och Mattias kom hem och har nyss gått till min mamma för att hjälpa henne med sin bil. Halie är lite små bråkig med mig idag. Kanske tänder på G när som helst då. Har i alla fall nyss städat klart här hemma. Så nu vet jag inte vad vi ska göra. Om Halie blir gladare kanske vi går ut en sväng, men det får vi se. !

Solen lyster på nåt konstigt vis så bilderna blev inte så bra, men så är det alltid med min mobil kamera!


sötnos och jag !!

Min nya solbrillor som bara kostade 20 kr alldeles nya ;D

Solen var varm då den var framme men kom det moln var det inte så varmt längre. Men 1 timme satt vi ute!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥