Regn väder just nu

2010-05-01 / 10:13:42
Nu är man vaken halv tio, snacka om att få sova ut. Min snälla sambo gav mig mer sovmorgon. Det var välbehövligt. Idag är det regn. Vilket inte alls passar. Vi ska ju kolla crousingen i stan idag. Men vi åker ändå dit. Ett väder ska inte få stoppa oss.

Kvällen igår var lugn och trevlig. Började med att vi åt grillat och umgicks. Efter det så skjutsade min mamma ungomdarna alltså "brorsan, Malin och Udda" till Domsjö för dom skulle festa. Efter det så tog vi fram gotta och smaskade i oss och drack ett vin glas. Senare kom min moster och hennes kompis förbi och umgicks en stund. Vi  hade ganska kul. I stort sett var det så vi gjorde tills klockan blev tolv och vi for hem. Halie fick ju sova natt där. Fick väcka henne då vi skulle hem, men hon somnade lika snabbt igen. Tur det :)

Lägger in gårdagens bilder  .

Udda, brorsan och Malin.. Precis då dom skulle åka.

En glad sambo och Halie

Mammas hund Busan och våran hund KIara

Mattias drack en öl till maten och jag en cider. Och Halie fick vatten..

Vi två <3


En valborgskyss


Att ignorera mamma är kul




Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥