Dagens händelser !

2010-05-17 / 20:36:28
Nu är vi hemma, eller vi har varit det i kanske en timme. Men vi tjurar på med Halie. Försöker natta henne hela tiden men det är bara pappa som funkar för henne just nu. Pappa kär just nu kanske? Hoppas det inte blir så till helgen. För då ska nämligen pappa Mattias till Umeå på vårmönstringen. Kul för han ju :) det är ju hans stora intresse. Så det blir bara jag och Halie hemma i helgen för första gången. Mamma och dotter helg.

Idag var vi ute i solen på en gräsplätt nedanför vår lägenhet. Vädret var kanon och Halie fick gunga för första gången. Hon gillade det. Så är det fint imorgon igen gör vi nog samma sak. Där fick vi dessutom besök av min mamma som kom på kaffe som Mattias gjort och tog med sig. Och nina kom ut med sin råtta. Trodde inte jag var så rädd för dom, men det var jag tydligen. Lite i alla fall. Sedan blev vi bjuden på mat hemma hos mamma som min moster gjorde. Starkt men gott var det.

Lägger in lite bilder under dagens händelser..

Halie gungar för första gången !

Visst ser hon lycklig ut?
Kommer fler bilder då hon gunga sen.
Har dom på min kamera!


Här blev hon lite tjurig och ville sova lite lunch.

Dotter och mor <3

Denna bild gillar jag ;)

Sötnosen kan nu sitta själv jätte bra

Kiara fick också såklart vara med
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥