Ut i solen !!

2010-05-17 / 12:41:11
Har fått sova ut nu. Så man får vara pigg idag ändå :) så härligt. Solen är framme då och då. Vad kan man göra då? har så dålig fantasi nu för tiden.

Nu kom vi på vad vi ska göra. Köpa nåt gott och ta med kaffe ut till en lekpark och fråga om mamma och dom andra vill med ut. Ska ringa ett samtal till min mamma nu.

Åsikter!
Postat av: Elin

Gud vad mysigt det låter :)

Här nere i skåne är det minsan ingen sol inte :( det bara blåser och regnat har det gjort hela helgen!

Nej nu vill vi ha sommar och sol :D

Kommenterat - 2010-05-17 / 13:44:40  | URL - http://elinnolsonn.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥