Varit ute i solen hela dagen lång

2010-05-18 / 19:51:00
Enda ifrån tolv idag har vi varit ute. Det började med utanför oss där vi satt och solade oss på en filt. Dit kom även brorsan och mamma. Vi bjöd dem på lunch ute i det fina väret. Då dom drog iväg så gick vi vidare ner till min moster och då köpte vi glass. Halie fick sin första. Hon älskade det. Så glad man blir av att se sitt barn nöjd. Efter det följde jag med min mamma på affären och hem till henne där vi åt middag och nu är vi hemma. Halie slocknade på 5 minuter. Det brukar aldrig hända. Men hon är nog helt slut efter denna dag ...

Jag är solbränd som en räka nu. Men det var det värt. Det blir solfaktor imorgon om vädret är lika fint. Nu så ska jag se en film "har lånat 5 nya av min moster".

Bilder som jag fotat kommer in sen, orkar inte lägga in dom just nu !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥