Arg och glad!

2010-11-02 / 18:00:55
Är lite arg just nu, lovar man så lovar man. Inte fan sticker man till en annan stad och skiter i det. Riktigt dåligt gjort i alla fall. Så det vi längtat efter hela veckan och dagen lång får väntas med några dagar till. Nä måste bli glad igen. Hur?

Halie har ju lagt sig så hon kan inte lysa upp mig just nu. Få slå på en komedi och glömma bort hur en person beteer sig. Men en sak jag fick igår gjorde mig glad.

Detta fick jag igår..



Sånt här gör en ruksigt glad. Att folk kan minnas mig som en bra människa. Vilket jag alltid försökt att vara. Kommentaren kommer jag alltid att bära med mig, TACK!
Åsikter!
Postat av: En Liten Emma

SV: Näe, men som tur är slipper jag betala. Det gör försäkringsbolaget! :P

Kommenterat - 2010-11-02 / 18:51:19  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥