Bajsmaraton

2010-11-17 / 15:19:08


Nu är vi hemma igen och Halie har sovit ett bra tag nu, gumman var väldans trött idag helt enkelt. Sedan tror vi att hon kanske har magsjuka för hon spydde på sjukhuset idag och sedan hade vi bajsmaraton här hemma. Då min sambo sov så hade hon bajsat och jag bytte blöja och helt plötsligt gick hon runt i hela lägenheten och bajsa så jag tog henne till duschen och duscha av henne och då jag skulle torka henne så bajsa hon på sig mer. Så det var bara att börja om. Till slut fick jag på henne en blöja. Och kunde där med skura upp på golvet efter allt bajs som låg över allt. Uscha uscha, man får vara med om en hel del äckligt då man har barn..

Nu så ska vi städa upp här hemma och sedan tänkte vi plocka fram julen, den är saknad och det ska bli väldigt mysigt. Men i år kommer nog katten och Halie riva ner en hel del, men så är det.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥