Bättre denna morgon

2010-11-08 / 07:48:24
Men själv har man sovit väldigt lite denna natt, la mig i soffan så att jag skulle höra henne bättre. Hon sov till sju på morgonen. Och nu går hon runt här hemma. Känner att hon har feber ännu men har inte tagit tempen ännu, ska göra det efter jag blogga det här inlägget. Andningen är bättre just nu, men hon är på en jobbigt humör. Men förstår henne. Det är ju jobbigt att vara sjuk. Hon har ju bara vara det en gång riktigt innan.

Vid tio kommer älskling hem.. ska bli skönt att vara två här hemma då Halie är såhär. Ska ta hand om henne nu, hon är så gnällig..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥